Loggian | Del 2 och fredagsutlottning!



Vi kikar in i loggian idag igen! Denna gång fungerar det ljusa rummet som en inspirerande arbetsplats. Avskilt men ändå integrerat i övriga lägenheten med hjälp av de stora glaspartierna.

Lagom till fredagspeppen vill vi passa på att lotta ut den fina printen "Happy Thoughts" som vår tidigare kollega Caroline på 4living har designat.
För att delta i utlottningen av en print i storleken 30x40cm behöver du bara lämna en kommentar här nedan. Meddela oss vilken av färgerna: Nude, Grey, Jade eller Black som du önskar på ++++:en och lämna en kort motivering till varför just du ska vinna.

Utlottningen pågår t o m 16/4. Vinstens värde 250 kr, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnaren meddelas här på bloggen på fredag 17/4.

Vinnaren är nu utsedd. Vi säger Grattis till Helena i Uppsala!

Styling Pella Hedeby & Marie Ramse
Foto Kristofer Johnsson

Mer info om Kista Torn hittar du här.

12 kommentarer:

  1. Grey vore fantastisk i mitt sovrum. ❤️
    ÅsaL

    SvaraRadera
  2. Håller på att färdigställa en tavelvägg och där saknas något grafiskt i svart och vitt och denna har ju ett helt underbart budskap.

    SvaraRadera
  3. Helena i Uppsala
    Bryt mönstret - var glad!
    hade någon klottrat vid tågspåren norr om Stockholm på 80-talet.
    Det har blivit mitt motto och nu finns devisen också i grafisk form genom Happy thoughts. Jag vi ha den i färg så Nude blir bäst!
    (Kollar 17 april om jag varit lyckosam.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis Helena! Du vann Happy Thoughts printen. Meddela oss din adress så skickar vi hem den till dig!

      Radera
    2. Åh vad roligt! Tack!
      Jag mejlade adressuppgifterna igår.
      /Helena

      Radera
  4. Vilket underbart citat! Jag skulle vilja sätta upp detta prins (i grått) i mitt sovrum. Jag har genomgått en lång och tuff behandling mot ätstörningar och blev utskriven för bara några dagar sedan. Att vakna upp varje morgon och få se de fina orden skulle ge mig en liten extra skjuts mot ett hälsosamt liv:)

    SvaraRadera
  5. I'd love the black version. Such a nice print, would love to have it in my home office corner!

    SvaraRadera
  6. Så fina! Min motivering: I höstas flyttade vi in i ett litet hus som vi trivs så bra i. Badrummen är dock inte renoverade på ca 30 år och behövde verkligen göras om. Vi har gjort allt själva eftersom budgeten inte medgav något annat, men satsar på att få det så fint det går såklart. Det ena är strax färdigt, och det är verkligen litet, men jag är fast besluten att piffa upp det genom en snygg tavla (det var så jag hittade hit, har kikat på era stylingtips för badrum:-)) och jag föll hårt för denna fina. Så jag hoppas på turen:) Mitt val av färg skulle vara grey.//tanja

    SvaraRadera
  7. Jag håller på att budar och letar lägenheter från höger till vänster, antingen blir lägenheterna för dyra eller så finns det inga att hyra för tillfället. Jag hade verkligen behövt lite Happy thoughts i mitt liv just nu och denna tavlan är fantastiskt fin! Färgen nude skulle nog passa på vilken vägg som helst i min framtida lägenhet!

    SvaraRadera
  8. Jade skulle bli fin i min leilighet. Prøver å skape en grønn tråd gjennom hele leiligheten og bilder på veggen er en viktig detalj.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Efter flera år av renovering av vårt 40-talshus börjar jag äntligen kunna tänka på inredning och inte bara byggdamm och målarburkar. Emellanåt har det inte varit så lätt att leva i renoveringskaos. Men nu när jag börjar se slutet i sikte, skulle jag bli så glad om jag vann den fina Happy Thoughts tavlan i BLACK, och den skulle passa perfekt i mitt nya arbetsrum, som än så länge saknar tavlor på väggarna. Den skulle bli som en fin påminnelse över att allt jobbigt har ett slut och jag har tagit mig igenom den värsta renoveringsperioden! :)

    SvaraRadera
  10. Som nördig ingenjör med stort inredningsintresse så går jag igång totalt på denna enkla, grafiska och matematiska skönhet med härligt budskap. Maken skulle fnissa (den är så JAG) men själv skulle jag bara bli glad varje gång jag såg den på väggen. Håller tummarna att den får komma hit och matcha mig :-)

    SvaraRadera